1. W jakich godzinach jest możliwy kontakt telefoniczny?
Kontakt telefoniczny jest możliwy 7 dni w tygodniu od godziny 6 do 22.
2. W jakich godzinach można złożyć zamówienie telefonicznie?
Zamówienie można złożyć w godzinach 6-22.
3.Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
Zamówienia wysyłamy codziennie do 11. Czyli jeżeli zamówisz buty w środę o godzinie 10, zostaną one wysłane tego samego dnia o godzinie 11. Natomiast zamówienia złożone po godzinie 11 przechodzą na następny dzień.
4. Jak i czy mogę zwrócić/reklamować towar?
Wszystkie informecje dotyczące zwrotu i reklamacji są dostępne TUTAJ
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.