Zwroty i reklamacje

 

ZWROT

1. Spakuj produkty oraz uzupełnij formularz

Aby przyspieszyć rozliczenie zwrotu sugerujemy uzupełnić formularz zwrotu – a następnie dołączyć do pudełka ze zwracanymi produktami. Sprawdź dokładnie czy podałaś/eś poprawnie wszystkie dane. 
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór, kliknij tutaj

Prosimy o staranne zabezpieczenie i zapakowanie przesyłki (rekomendujemy owinięcie pudełka w papier lub folie oraz oklejenie taśmą).

2. Wyślij produkty - masz na to aż 14 dni!

Wyślij do nas przesyłkę ze zwracanymi produktami na adres:


LaButy.pl
ul. Buńczuk 9
02-267, Warszawa

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.

3. Poczekaj na zwrot środków

Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Zwrot kosztów transakcji realizowany jest przelewem bankowym. W przypadku metody płatności : PayU, przelew tradycyjny oraz PayPal - na numer konta z którego dokonano płatności za zamówienie. W przypadku płatności przy odbiorze na numer konta wskazany w formularzu.

 

WYMIANA

1. Zwróć produkty

W LaButy.pl wymiana towaru polega na zwrociewybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego zamówienia.

Postępuj zgodnie z opisaną procedurą zwrotu towaru.

2. Złóż nowe zamówienie

Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor. Pamiętaj, aby nowe zamówienie opłacić (w przypadku płatności z przelewem, Payu, PayPal lub kartą kredytową) lub potwierdzić (w przypadku płatności przy odbiorze).

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl